oktobar 2009

Started by sasabuba, 24-09-2009, 08:57:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sasabuba

kakav je test bio,koje bolesti.................

iwanna 87

Jasi li bolonjac?? U svakom slucaju,dolazi celo gradivo.. bolonjci su imali    cirozu jetre sa ari.. :)) Uz to i hiopokalcijemija,sa hiperkalijemijom i metabolickom acidozom.. a druga bolest: infarkt sa kardiogenim sokom ,i vaskularnim parkinsonizmom!! Horor!!  :box :box

sasabuba

stari sam student.................vaskularni parkinsonizam?sta li je to?

marijana23

Starim studentima je bilo kao jedan problem HBI (faze, sta je sa K, Na, Ca, H jonima i zasto), Hipertenzija (faktori rizike, patogeneza primarne, sta izaziva sekundarnu.., da se objasni nefropatija u dijebetesu valjda.. A kao drugi problem su bile, zesce gluposti - klinicke i biohemijske manifestacije virusne infekcije, zasto dolazi do leukocitoce u infekcije, sta je pneumonija, sta je sepsa i njena patogeneza, sta se desava sa sedimentacijom eritrocita u inflamaciji, sta se desava sa proteiima, sta je SIRS i njegov mehanizam nastajanja, do ceka on dovodi kod septickog soka...

bibi

Nije bio "vaskularni parkinsonizam",vec parkinsonizam i refrakterna ventrikularna aritmija u kombinaciji sa kardiogenim sokom i infarktom miokarda....  :ball2:

A zna li neko kad su rezultati?

marijana23

Rekla je u petak ili ponedeljak ce biti istaknuto KAD ce biti rezultati    :wall:
Nije bilo u petak nista...

iwanna 87

#6
Quote from: bibi on 26-09-2009, 10:05:46
Nije bio "vaskularni parkinsonizam",vec parkinsonizam i refrakterna ventrikularna aritmija u kombinaciji sa kardiogenim sokom i infarktom miokarda....  :ball2:

A zna li neko kad su rezultati?
Pise na karju VASULARNI PARKINSONIZAM!!:))))))))))) Pogledaj test ,opet! Znam to tacno,jer sam se krstila,sta joj je to?? i onda mi je zrikava rekla,da procitam pitanja,pa ce mi se samo kasti- Parkinsonizam usled ishemije!!:)) Majke mi,ne izmislajm.. :shock2: :shock2: