Vršački studenti Farmacije u Beogradu

Started by Adonis_Vernalis, 28-10-2011, 14:47:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Adonis_Vernalis

Molim sve studente Farmaceutskog fakulteta u Beogradu, poreklom Vrščane, koji su branili svoje diplomske radove otkada to Zakon zahteva, da mi se jave. Hvala, neće ništa da boli :)

Adonis_Vernalis

Drage kolege,

hajde da skinem bar jedan veo sa "misterije" moga posta.

U saradnji sa Gradskom bibliotekom u Vršcu, pokrenuo sam akciju da se, onoliko koliko je to moguće, prikupe svi relevantni podaci o akademskim dostignućima mojih sugrađana, Vrščana. Samim tim, ja sam zamolio studente Farmacije u Beogradu, a kasnije ću priču proširiti i na sve univerzitete na kojima su vršački farmaceuti stekli svoje diplome, da mi se jave. Ostalim strukama bih ostavio da se organizuju kako žele, ako žele, ali i dalje mislim da bi mi, farmaceuti, mogli da postanemo jedno fino malo "bratstvo/sestrinstvo" i da svojim intelektualnim nabojem postanemo generatori nekakvog napretka u gradovima u kojima živimo. Meni je Vršac najvažniji - stoga, Vršac. Ostali, neka organizuju (po ugledu na ovo, ako žele) slične stvari u svojim gradovima, bibliotekama i muzejima.

Moja ideja je sledeća: da svaki student, rodom iz Vršca ili okoline, kada brani diplomski ispit na farmaceutskim fakultetima i odsecima u zemlji i inostranstvu, odštampa ili fotokopira još jedan dodatni primerak, koji će dati meni, poslati mejlom u vidu pdf fajla, ili odneti lično u Gradsku biblioteku u Vršcu. Taj primerak bi dali bibliotekarima Vesni Zlatičanin, ili Dušku Mitrovanovu, koji su upoznati sa detaljima akcije. Koliko mi je poznato, svi ti diplomski radovi biće smešteni u "Banatiku"; što će reći - za 100 godina, neko "prekopava" istoriju Banata i naleti na baš vaš rad.