posao spisak apotekacenovnik lekovakontakt

Author Topic: Reakcija na pantenol?  (Read 6416 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline alhemicarka

  • Ambiciozni clan
  • ***
  • Posts: 97
  • Gender: Female
Reakcija na pantenol?
« on: 16-12-2009, 21:48:54 »

Imam jedno pitanje, a ne znam gde bi bilo zgodno da ga svrstam. :hm Da li bi neko od vas mogao da mi kaze zasto mi oteknu oci uvek kada licu prinesem Pantenol kremu? Ocni kapci mi se potpuno zatvore i oteknu, a otok se povuce tek sledeceg dana, a oko ociju ostane crvenilo, zatim koza pocne da se peruta i izgleda kao popecena. :ohwell:


Offline Bred

  • The S[h]ef
  • Administrator
  • Doktor daktilografskih nauka
  • *******
  • Posts: 17763
  • Gender: Male
  • Ekser koji se istupi sam sebe bruka
    • Farmacija forum
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #1 on: 16-12-2009, 22:25:20 »
Verovatno si alergicna ali ovo bi bio prvi put da cujem da je neko alergican na PANTENOL.

No, sve je moguce.

Jel stavljas nesto pre pantenola? Umivas se sapunom?

Offline alhemicarka

  • Ambiciozni clan
  • ***
  • Posts: 97
  • Gender: Female
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #2 on: 17-12-2009, 17:54:15 »
Ne, nisam nista stavljala na lice pored pantenola i ne umivam se sapunom. Mene ne cudi takva reakcija jer sam sva osetljiva. Posle tusiranja cistom vodom dobijem nenormalni svrab, imam utisak da cu "iskociti" iz koze, a na gelove za tusiranje ne smem ni da pomislim. :ohwell:

Offline Bred

  • The S[h]ef
  • Administrator
  • Doktor daktilografskih nauka
  • *******
  • Posts: 17763
  • Gender: Male
  • Ekser koji se istupi sam sebe bruka
    • Farmacija forum
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #3 on: 17-12-2009, 21:56:49 »
Hm, to je mozda od hlora a MOZDA je cak u pitanju i neki dermatitis (http://www.farmaceuti.com/forum/index.php/topic,16640.msg234904.html#msg234904)  :wink:

Offline alhemicarka

  • Ambiciozni clan
  • ***
  • Posts: 97
  • Gender: Female
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #4 on: 17-12-2009, 21:59:04 »
 :ohwell:  :ohwell:  :ohwell:

Offline Bred

  • The S[h]ef
  • Administrator
  • Doktor daktilografskih nauka
  • *******
  • Posts: 17763
  • Gender: Male
  • Ekser koji se istupi sam sebe bruka
    • Farmacija forum
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #5 on: 17-12-2009, 22:13:45 »
Za sad obustavi primenu pantenola i otidji kod lekara.

Offline alhemicarka

  • Ambiciozni clan
  • ***
  • Posts: 97
  • Gender: Female
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #6 on: 17-12-2009, 22:32:01 »
Pantenol vise ne koristim ni u jednom obliku, ali ne znam koliko vredi da odem kod lekara jer sam vec bila i doktorka koja je iskusni dermatolog mi je rekla da to nije nista strasno, a izgledala sam kao vanzemaljac sa potpuno zatvorenim i oteceni ocima.

Offline Nea

  • Redovan clan
  • *
  • Posts: 209
  • Gender: Female
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #7 on: 25-12-2009, 09:23:19 »
Idi kod drugog doktora. Uvek treba cuti vise misljenja, kada su ovakve stvari u pitanju.

Offline iwanna 87

  • Elitni clan
  • **
  • Posts: 305
  • Gender: Female
  • Sido, rodila si idiota! :))
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #8 on: 25-12-2009, 18:00:42 »
Da probas Pantenol od nekog drugog proizvodjaca?? Mozda si alergicna ,na nesto sporedno u kremici,a ne na pantenol... pantenol je vitamin,tesko da si na to..verovatno je neki konzervans ili antioksidans..

Offline alhemicarka

  • Ambiciozni clan
  • ***
  • Posts: 97
  • Gender: Female
Odg: Reakcija na pantenol?
« Reply #9 on: 29-12-2009, 18:53:41 »
Hvala svima na savetima, sigurno cu vas poslusati.  :Bog

 

ALIMS :: Ministarstvo zdravlja :: Farmaceutska komora :: RFZO :: Farmaceutski fakultet
Sajt info: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: Disclaimer
Tekstovi objavljeni na ovom sajtu su autorsko delo i zajednicko vlasnistvo vlasnika www.farmaceuti.com sajta i autora tekstova. Dalja distribucija tekstova dozvoljena je iskljucivo u nekomercijalne svrhe i uz jasno citiranje izvora i autora poruke, kao i internet adrese na kojoj se original nalazi. Za sve ostale vidove distribucije, obavezni ste da prethodno zatrazite odobrenje od vlasnika www.farmaceuti.com sajta ili autora teksta. Kompletnu odgovornost za sadrzaj objavljenih tekstova kao i posledice koje mogu nastati usled objavljivanja snose iskljucivo njihovi autori, ciji je pseudonim oznacen pored sadrzaja teksta.
Copyright © 2006-2020 "Farmaceuti.com", all rights reserved - sva prava zadrzana