posao spisak apotekacenovnik lekovatekstovikontakt

Author Topic: PMS  (Read 34933 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Smrda

  • Daktilograf pocetnik
  • ***
  • Posts: 3039
  • Gender: Female
  • i tako......
Odg: PMS
« Reply #45 on: 01-10-2006, 16:58:20 »
e da mi je znati koji je % takvih kao ti?!?!? :~ :~
pozz za takve momke :Z


Offline vladimir

  • Osnivac Farmacija foruma
  • Ultra mega giga forumas
  • **
  • Posts: 2093
  • Gender: Male
  • Ta kakav problem...
Odg: PMS
« Reply #46 on: 01-10-2006, 19:11:43 »
Hvala! :cvet :cvet :cvet

Ima nas...valjda... :hm

No, u slučaju mene i moje devojke, dani PMS-a su blesavi kao i ostali.Nema razlike. :loptica  Valjda je ona od onih devojaka kojima PMS ne predstavlja neki problem u životu. :>

Offline Smrda

  • Daktilograf pocetnik
  • ***
  • Posts: 3039
  • Gender: Female
  • i tako......
Odg: PMS
« Reply #47 on: 01-10-2006, 21:10:42 »
ti bas izvuce premiju...em si malobrojan,em te ne sankcionisu zbog PMSa!!!
sva cast :wink:

Offline vladimir

  • Osnivac Farmacija foruma
  • Ultra mega giga forumas
  • **
  • Posts: 2093
  • Gender: Male
  • Ta kakav problem...
Odg: PMS
« Reply #48 on: 02-10-2006, 15:11:26 »
Hvala, hvala!Valjda nećemo da ureknemo... :wink:

Offline AquArius

  • .. sfumato ..
  • Daktilograf pocetnik
  • ***
  • Posts: 3329
  • Gender: Female
  • AnAnymous
Odg: PMS
« Reply #49 on: 06-01-2007, 13:20:41 »
Najnovija istraživanja pokazuju da postoje 5 različitih vrsta PMS-a.

Vrsta 1


Simptomi: Nagle projmene raspoloženja, napetost, razdražljivost, uznemirenost.

Kako se izboriti sa time:

• Najmanje dva puta dnevno izvodite vježbe dubokog disanja u trajanju od 5 minuta. Duboko disanje potpomaže uspostavljanje hemijske ravnoteže u krvi što izaziva smanjenje nervne napetosti. Jednostavno sjedite, udahnite vazduh kroz nos sve dok ne osjetite da vam je stomak pun. Potom, izdahnite kroz usta.
• Dvije nedjelje pred početak menstruacije prestanite ili makar smanjite konzumaciju kofeina, čokolade i šećera..
• Bavite se jogom, hodanjem ili nekom drugom vrstom umjerene fizičke aktivnosti. I to tri do četiri puta nedjeljno u trajanju od 20 minuta.

Vrsta 2


Simptomi: Depresivnost, neraspoloženost, napadi plača, potreba za samoćom.

Kako se izboriti sa time:

• Tokom dvije nedjelje prije početka menstruacije bavite se intenzivnim vježbanjem. Na taj način podstaći ćete lučenje endorfina, hormona koji utiče na pozitivno raspoloženje.
• Obogatite svoj doručak proteinima. Ovaj sastojak u ishrani postepeno povećava nivo šećera u krvi i omogućava stalno raspoloženje I energiju.
• Konzumirajte namirnice koje su bogate tirozinom, aminokisjelinom koja je neophodan sastojak za formiranje serototnina, tzv. hormona sreće. Preporučuju se sir, badem, piletina, pasulj, grašak…
• Nedjelju dana pred početak menstruacije prestanite sa konzumiranjem alkohola, jer on pojačava depresivna osjećanja.

Vrsta 3

Simptomi: Intenzivna potreba za određenom vrstom namirnica ili za alkoholom, poremećaj sna, impulsivne reakcije.

Kako se izboriti sa time:

• Dnevnu količinu obroka podijeliti u 5-6 manjih, uz povećavanje unošenja proteina.
• Slobodno se počastite manjim porcijama namirnica za kojima osjećate pojačanu potrebu.
• Pola sata pred spavanje provedite nekoliko minuta udišući vazduh na nos i izdišući ga na usta.

Vrsta 4

Simptomi: Loša probava, pojava zatvora ili dijareje, osjećanje umora, noćno preznojavanje, vrtoglavica.

Kako se izboriti sa time:

• Pijte čaj od kamilice ili đumbira kako biste ublažili osjećaj gađenja i probavne probleme.
• Povećajte unos namirnica koje su bogate vlaknima i pijte veliku količnu vode.
• Povećajte unos namirnica koje su bogate kalijumom koji umanjuje osjećaj umora, ili magnezijumom. Namirnice koje u sebi sadrže oba minerala su pasulj i blitva.
• Izbjegavajte alkohol i jako začinjenu hranu, jer ove namirnice mogu da izazovu nadražaj nervnog sistema uslijeg čega nastaju vrtoglavice i poremećaj temperature kože.

Vrsta 5

Simptomi: Nadimanje, oticanje grudi, grčevi u krstima, glavobolja, bolovi u leđima.

Kako se izboriti sa time:

• Dvije nedjelje prije početka menstruacije izbacite so i zasoljene obroke iz upotrebe. Nadimanje spriječite unošenjem namirnica kao što su špargla i celer.
• Pojačajte intenzitet aerobik-treninga koji će vam pomoći da izbacite iz organizma višak soli i vode.
• Uzmite ibuprofen ili neki sličan lijek čim primijetit prve znake PMS-a kako biste blokiralu lučenje postglandinia koji pojačavaju bol. Ako budete izbjegavali unošenje kofeina, spriječićete pojavu oticanja grudi.


MALA ANTI - PMS DIJETA


• Svako jutro uzimajte kompleks vitamina i minerala zajedno sa hranom.
• Konzumirajte najmanje 1200 mg kalcijum-karbonata dnevno.
• Ispijte najmanje jednu litru vode dnevno.
• Konzumirajte namirnice koje su bogate B vitaminima, kao što su hamburgeri od soje, meso, riba, piletina i krompir.
• Manje obroke konzumirajte na svaka dva do tri sata tokom sedmice prije početka menstruacije.
• Vodite dnevnik ishrane kako bi lakše registrovali koja hrana utiče na pogoršanej simptoma koje osjećate.


Preuzeto sa :  Sex edukacija (http://www.sexedukacija.cg.yu/sexed/pms.php)

Offline katarina

  • Ultra mega giga forumas
  • **
  • Posts: 1543
  • Gender: Female
  • Budi svoja!
Odg: PMS
« Reply #50 on: 17-01-2007, 14:48:25 »
Ma super.... Ja spadam u svih 5 po malo :(

Offline Al-Jasmina

  • La Sorciere
  • Daktilograf pocetnik
  • ***
  • Posts: 4893
  • Gender: Female
  • Spider Jass,Spider Jass does what ever Spider does
Odg: PMS
« Reply #51 on: 17-01-2007, 15:04:02 »
takodje
i ne vidim da mi ista pomaze... :nonono:

Offline Dukica

  • Extra forumas
  • *
  • Posts: 830
  • Gender: Female
  • Carefull what you wish, you just might get it!
Odg: PMS
« Reply #52 on: 17-01-2007, 15:32:32 »
Takodje...
i nema leka...
osim kontraceptivnih pilula :K
e tada nema nicega... :hmm

Offline Al-Jasmina

  • La Sorciere
  • Daktilograf pocetnik
  • ***
  • Posts: 4893
  • Gender: Female
  • Spider Jass,Spider Jass does what ever Spider does
Odg: PMS
« Reply #53 on: 17-01-2007, 23:49:30 »
Pa vidi,
mozda bi mi  :neee pomogao
(hajde da i ja nadjem razlog da upotrebim taj smajli,
kao što već jeste i maltene celikupna muška populacija foruma  :roll:  :lol: )
ali sada tu tvrdnju ne mogu da potvrdim...

ili nekakva antibiotka krema za one tri zlosrećne bubuljice koje
se pojavljuju na početku PMS priče uvek na istom mestu...?
Negde pročitah da i toga ima...
Ili opet za lepši ten sigurno preporučuju  :neee
medjutim...  :K

Valerijana ako prodivljam,
ali šta raditi ako suza podje?
Utešiti se u nečijem medvedjem zagrljaju i u  :neee
Ali vrtim se u krug  :roll:

Offline jeca87

  • Atipicni farmaceut
  • ***
  • Posts: 547
  • Gender: Female
Odg: PMS
« Reply #54 on: 17-01-2007, 23:55:14 »
Mene nema ni u jednoj vrsti...bez simptoma sam! Hvala Bogu! Sto Vlada kaze `da ne ureknem`

Offline Dukica

  • Extra forumas
  • *
  • Posts: 830
  • Gender: Female
  • Carefull what you wish, you just might get it!
Odg: PMS
« Reply #55 on: 18-01-2007, 15:03:36 »
Jass,sve su to lepi nacini da ublazis PMS,i tako i treba.
Nisam pristalica tih pilula,samo kazem da dok sam njih
pila,PMSa nije bilo,ni na vidiku.
A ako ce ti biti lakse,evo i ja da upotrebim prvi put ovo
mislim da je  :neee,najbolji lek za sve pa i za PMS.

Offline pozitiva

  • Clan u razvoju
  • **
  • Posts: 46
  • Gender: Female
Odg: PMS
« Reply #56 on: 08-10-2009, 13:09:07 »
Ma super.... Ja spadam u svih 5 po malo :(
takodje! :roll:

Offline dirigent

  • Extra forumas
  • *
  • Posts: 978
  • Gender: Male
Odg: PMS
« Reply #57 on: 11-10-2009, 00:06:40 »
Pms je vreme kad pametan muskarac posvecuje vreme svojim pajtosima. Svojoj devojci treba da kupi  :love: i da joj prica kako je mnoooogo  :jub: .... To su ukratko moja iskustva sa pms...

 

ALIMS :: Ministarstvo zdravlja :: Farmaceutska komora :: RFZO :: Farmaceutski fakultet
Sajt info: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: Disclaimer
Tekstovi objavljeni na ovom sajtu su autorsko delo i zajednicko vlasnistvo vlasnika www.farmaceuti.com sajta i autora tekstova. Dalja distribucija tekstova dozvoljena je iskljucivo u nekomercijalne svrhe i uz jasno citiranje izvora i autora poruke, kao i internet adrese na kojoj se original nalazi. Za sve ostale vidove distribucije, obavezni ste da prethodno zatrazite odobrenje od vlasnika www.farmaceuti.com sajta ili autora teksta. Kompletnu odgovornost za sadrzaj objavljenih tekstova kao i posledice koje mogu nastati usled objavljivanja snose iskljucivo njihovi autori, ciji je pseudonim oznacen pored sadrzaja teksta.
Copyright © 2006-2021 "Farmaceuti.com", all rights reserved - sva prava zadrzana