posao spisak apotekacenovnik lekovakontakt

Author Topic: Molim za pomoć u vezi Ph vrednosti preparata  (Read 2539 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Tammy11

  • Padobranac
  • *
  • Posts: 2
Molim za pomoć u vezi Ph vrednosti preparata
« on: 05-12-2014, 09:14:03 »

Poštovani,
javio mi se problem kod gela za akne koji sadrži ZnO, vitamin A i pantenol kao aktivne komponente, u podlozi.
Stajanjem, od par sati gotovog gela raste ph na oko 8,5. Kad se tek napravi ph je oko 7,5, a onda poraste. Ako je spustim ispod 7 razvodni se, ali stajanjem ponovo poraste na 8, nešto.

Imamo još preparata u kojima koristimo ove sastojke i svima stanjanjem ph blago opadne, za 0,2-0,3 ph jedinice, jedino ovome raste.

Da li neko zna zašto se to dešava?


Unapred zahvalna
Molim da mi neko odgovori.


 

ALIMS :: Ministarstvo zdravlja :: Farmaceutska komora :: RFZO :: Farmaceutski fakultet
Sajt info: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: Disclaimer
Tekstovi objavljeni na ovom sajtu su autorsko delo i zajednicko vlasnistvo vlasnika www.farmaceuti.com sajta i autora tekstova. Dalja distribucija tekstova dozvoljena je iskljucivo u nekomercijalne svrhe i uz jasno citiranje izvora i autora poruke, kao i internet adrese na kojoj se original nalazi. Za sve ostale vidove distribucije, obavezni ste da prethodno zatrazite odobrenje od vlasnika www.farmaceuti.com sajta ili autora teksta. Kompletnu odgovornost za sadrzaj objavljenih tekstova kao i posledice koje mogu nastati usled objavljivanja snose iskljucivo njihovi autori, ciji je pseudonim oznacen pored sadrzaja teksta.
Copyright © 2006-2019 "Farmaceuti.com", all rights reserved - sva prava zadrzana