posao spisak apotekacenovnik lekovakontakt

Author Topic: A kako posle praznika? - Dijeta ;)  (Read 3385 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline hulio_salinas

  • GodFather
  • Magistar daktilografije
  • ***
  • Posts: 5122
  • Gender: Male
  • Don Michael Corleone
A kako posle praznika? - Dijeta ;)
« on: 05-01-2007, 09:10:32 »

Ua praznično gojenje!
Izvor: Krstarica.com



Sezona različitih praznika i slavlja je s jedne strane super, jer vam omogućava da češće uživate u društvu dragih osoba. Manje zgodno je što to uživanje kasnije možete plaćati nerviranjem zbog viška kilograma - zato, evo nekih trikova da taj manje lepi deo izbegnete.

Jedan od dobrih trikova jeste da konsumirate više voća; kad ste kod kuće, nije loša ideja da umesto slatkiša, svaki put kad poželite nešto slatko, pojedete neku voćku. Tako ćete, čak i bez fizičke aktivnosti, zadržati istu telesnu težinu ili i izgubiti nekoliko kilograma (provereno u praksi) - naravno, ako ne pojedete pet kilograma voća dnevno.

Pre nego što odete na proslavu, nije loše da pojedete belanca od dva skuvana jajeta ili parče nemasnog sira - ovaj visokoproteinski "obročić" će vas sprečiti da se kasnije u toku večeri prejedete. Dobra je ideja i da, ako je moguće, svoj obrok na proslavi počnete salatom (tri šolje povrća, dve kašike nemasnog sira, malo nemasnog preliva za salatu). Tako ćete se u dovoljnoj meri zasititi da nećete biti u stanju da navalite na tešku hranu.

Problemi s nadimanjem stomaka? U tom slučaju, unosite što više vode (osam čaša dnevno), dosta vodenastog voća i povrća, a izbegavajte so, gazirane napitke, belo brašno, masnoće i gume za žvakanje bez šećera.

Još jedan dobar trik da sprečite sebe da na slavlju svaki čas nešto grickate jeste da uposlite ruke - u jednoj ruci držite pismo tašnu, a u drugoj čašu s pićem. Kad smo kod pića: kao prvo piće uzmite vodu (pošto je jedna čaša u pitanju, može i gazirana) s limunom. Posle toga, čak i kad budete uzimali alkoholna pića, pićete ih sporije jer nećete biti žedni.

Onih večeri kad ostajete kod kuće, a zbog različitih slavlja ste se već navikli na veće količine hrane i na jedenje do kasno u noć, čim večerate, operite zube. Ukus paste za zube u ustima podsećaće vas sve do odlaska na spavanje da ste za taj dan završili s jelom.



A kako posle praznika? - Dijeta
Izvor: Krstarica.com



A posle praznika na red dolazi dijeta, naravno! Evo nekoliko brzih trikova za mršavljenje.

Pijte hladnu vodu. Ona ubrzava razmenu materija i povećava potrošnju kalorija. Popijte minimum osam čaša hladne vode na dan. Ako se budete pridržavali samo ovog trika, za godinu dana možete da izgubite i do četiri kilograma.

Jedite više ribe. Ribu bogatu mastima, sardinu, pastrmku ili losos, u toku dijete jedite tri puta nedeljno. Ove ribe aktiviraju sagorevanje masti.

Probajte kokosovo ulje. Ono sadrži retke masnoće koje odlaze direktno u jetru i sagorevaju. Za razgradnju kokosovog ulja telu treba više energije, pa se za njega može reći da je namirnica od koje se mršavi.

Kofein topi kilograme. Šolja kafe bez šećera i mleka ima nula kalorija, a kada je pijete, dodatno povećavate sagorevanje kalorija za 15%.

Intenzivnije vežbajte. Dijeta će uz sport imati više efekta. Sport, međutim, može da pomogne pri držanju dijete samo ako pojačate tempo vežbanja i skratite vreme vežbanja.

Zaljutite hranu. Ljute papričice sadrže sastojak kapsacin, koji povećava sagorevanje kalorija. Zato svakog dana u obrok dodajte malo ljute papričice.

Jedite više belančevina. Za varenje se koristi 10% ukupnog broja kalorija koje svakodnevno unesete. Za belančevine iz mesa, ribe ili mlečnih proizvoda telu je potrebno 25% ukupnog broja kalorija.

Više spavajte. Kada organizam oseti nedostatak sna, on aktivira hormon za buđenje apetita. Dovoljno spavanja, sedam sati, bez ometanja, štiti vas od napada gladi.

Odobrovoljite se. Ljudi koji su nezadovoljni svojim izgledom posežu za nezdravom hranom. Samo osoba koja je zadovoljna sobom zna koja je hrana za nju dobra.

Merite se svakog dana. Kada isprobate sve ove trikove i nakon izvesnog vremena ustanovite da ste izgubili koji kilogram, nemojte da se opuštate. Vi možda nećete primetiti da ste se ugojili, ali vaga hoće. Merite se uvek ujutru, a ako vaga pokaže više kilograma, tog dana jedite samo povrće.
      
« Last Edit: 05-01-2007, 09:31:40 by hulio_salinas »


Offline Darker

  • Osnivac Farmacija foruma
  • Magistar daktilografije
  • ***
  • Posts: 6522
  • Gender: Male
Odg: A kako posle praznika? - Dijeta ;)
« Reply #1 on: 05-01-2007, 13:51:39 »
Uraaaaaa, praznično gojenje!!! reče dete iz Etiopije...

Offline stef

  • Ultra mega giga forumas
  • **
  • Posts: 1764
  • Gender: Male
  • www.magijalepote.co.yu
Odg: A kako posle praznika? - Dijeta ;)
« Reply #2 on: 06-01-2007, 17:01:23 »
 Sauna, i mozemo iz pocetka!

Offline vladimir

  • Osnivac Farmacija foruma
  • Ultra mega giga forumas
  • **
  • Posts: 2093
  • Gender: Male
  • Ta kakav problem...
Odg: A kako posle praznika? - Dijeta ;)
« Reply #3 on: 06-01-2007, 20:14:55 »
Ma samo fizička aktivnost! :wink:

Offline stef

  • Ultra mega giga forumas
  • **
  • Posts: 1764
  • Gender: Male
  • www.magijalepote.co.yu
Odg: A kako posle praznika? - Dijeta ;)
« Reply #4 on: 06-01-2007, 21:59:53 »
 Mislim da smo o tome pisali u temi seksom do zdravlja. :K :K :K

Offline Smrda

  • Daktilograf pocetnik
  • ***
  • Posts: 3039
  • Gender: Female
  • i tako......
Odg: A kako posle praznika? - Dijeta ;)
« Reply #5 on: 07-01-2007, 04:44:52 »
vala...tebi samo 1 u glavi....
ccccc....


 

ALIMS :: Ministarstvo zdravlja :: Farmaceutska komora :: RFZO :: Farmaceutski fakultet
Sajt info: Politika privatnosti :: Uslovi koriscenja :: Disclaimer
Tekstovi objavljeni na ovom sajtu su autorsko delo i zajednicko vlasnistvo vlasnika www.farmaceuti.com sajta i autora tekstova. Dalja distribucija tekstova dozvoljena je iskljucivo u nekomercijalne svrhe i uz jasno citiranje izvora i autora poruke, kao i internet adrese na kojoj se original nalazi. Za sve ostale vidove distribucije, obavezni ste da prethodno zatrazite odobrenje od vlasnika www.farmaceuti.com sajta ili autora teksta. Kompletnu odgovornost za sadrzaj objavljenih tekstova kao i posledice koje mogu nastati usled objavljivanja snose iskljucivo njihovi autori, ciji je pseudonim oznacen pored sadrzaja teksta.
Copyright © 2006-2019 "Farmaceuti.com", all rights reserved - sva prava zadrzana