Dojenje je dobro, ali neće spriječiti gojaznost
Nova studija, dosad najveća o uticaju dojenja na gojaznost u odrasloj dobi, pokazuje da dojenje ne sprečava da dete postane gojazna odrasla osoba.
Karin Michels, autor ove studije, podupire dojenje, ali ne misli da je to rešenje za manji broj gojazne dece ili odraslih.
Ovi rezultati kontriraju dosadašnjem stavu da se 15-20 % slučajeva gojaznosti može sprečiti upravo dojenjem. Istraživanje je provedeno samo među ženama, ali isto verovatno važi i za muškarce.
Izvor: International Journal of Obesity
vitamini.hr