Lo¹i studenti, dobri studenti, kvazi elita ili dobri struènjaci

Started by Weishaupt, 05-12-2007, 00:21:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weishaupt

Ovu temu postavljam jer je veæ primetna deoba meðu studentima na¹eg fakulteta, na takozvane dobre i lo¹e studente. Lièno mislim da to uop¹te nije bitno za na¹ posao, ali ljudi su razlièiti, kao i mi¹ljenja i ovde mo¾ete da ih podelite sa svima nama.

cvjetic

da li stvarno mislis da je svejedno da li je neko prepisao farmakologiju,nije znao da je bekne,i ne zna ni dan danas,ili je ucio,radio,naucio,i sad je zna?
to JESTE bitno za nas posao,i tu je razlika izmedju dobrog i loseg studenta na kakvog ti mislis!
a osjecam da je sve ovo poteklo od prosjeka iznad 8...

Darker

Hmmm miri¹em relativno opasnu temu... Suzdr¾ite se od nepotrebnih komenatara, vreðanja i neargumentovanih kvalifikacija, svaki post sliène sadr¾ine æe biti obrisan!

Inaèe, mislim da su ti tagovi u suprotnosti sa temom, ili pak ukazuju na ¹iru sliku na koju si hteo da nas usmeri¹... Verujm da je veæina tu da bi pomogla nekome, ali i pre svega-sebi :K
Kolika je zadovoljavajuæa plata za jednog farmaceuta-apotekara? Ba¹ me zanima...

Weishaupt

Da li ti mislis da neko ko je prepisao ili polagao na bubicu nije mogao da dobije i vecu ocenu? A ima tu i onih koji su malo podmazali celu stvar. A ocigledno je da  nisi pogodila na sta ja mislim. Ja mislim na ljude koji se uporno hvataju za prosek i obnovljene godine ko pijan plota.

A sa druge strane, zar mislis da su svi koji su dobili ocenu ispod osam imali srecu da poloze ispit, ili su zaista ucili to, a eto potrefilo se tako da su dobili tu ocenu? I pride da li bi sada trebalo da se osecaju posramljenim zato sto nisu dobili osam? Po toj logici onaj ko je dobio 3, ili 4 u srednjoj, a zavrsio sa vrlo dobrim uspehom je los ucenik?!


Moj savet ti je da sacekas malo i logicno razmislis. Ja ZNAM ljude koji nisu nista radili i zavrsili faks maltene u roku, i znam da su mi profani skrenuli kako bi trebao da se ugledam na doticne, ali oni za neke elitne studente nisu losi, vec predmet divljenja.Doticni su sada na nekim bitnim pozicijama, a nisu znali ni vezbu sami da urade, ma cak nisu ni bili na vezbama. Da li ti je nesto tako palo mozda na pamet?

A uostalom na nekim predmetima se uci nesto sto ne odgovara realnosti. I nemoj mi reci da to nije tako!

Ajde da uzmemo i tu famoznu farmakologiju, moje pitanje je da li je odgovor za migrenu u smislu nastanka isti kod svih profesora?

Fakultet je trebao da te obuci da sutra mozes da radis samostalno svoj posao, a koliko ce to biti uspesno, videces kada krenes da radis.

Osnovna svrha nije da ti zaradis brdo para, vec da pacijent dobije adekvatnu uslugu (lek)!

Sto se tice tagova, pa etiku ste polagali, a pride niko ne radi za kikiriki i semenke, ali zna se sta je prioritet.

Darker

Ok, je l' kritikujemo sistem, studente koji su se odlièno uklopili u sistem, profesore koji podr¾avaju sistem? Sve zajedno?
Kako menajti sistem? Postati deo njega :wink:

Weishaupt

Ne, profesionalno raditi svoj posao, bez obzira na ocene prosek i druge stvari.Misliti svojom glavom, i unapredjivati svoje znanje sopostvenim snagama.
Znati zasto nesto radis, i znati da greska moze skupo nekoga kostati, cak i zivota. I nemoj se kriti u sistemu kada pogresis, budi covek, budi profesionalac i primi odgovornost.

Ako je sistem los, nemoj i ti biti.

p.s. Tema je siroka kako bi zadovoljila sve i slobodu svih nas jer ovde ima zapravo vise stvari koje se preplicu.

Bred

1. Tagovi bi trebali da budu reci, eventualno do 2 reci u 1 tagu, ne cele recenice  :wink:
2. Ajmo civilizovano da vodimo diskusiju i u ovoj  temi, bez padanja u vatru i vredjanja bilo koga.
3. Mozda i najbitnije, MOLIM VAS da se ne preklapate sa temama koje vec postoje na forum i o kojima se vec diskutovalo, jer ova tema moze da bude veoma siroko shvacena, a dupliranje nije pozeljno.
:wink:

darusaz

Оцена по мени, и није баш ваљан опис знања. Оцена заиста зависи од тренутка и сплета околности. Самим тим и просек не игра битну улогу у томе какав ће неко бити стручњак. Не кажем да није задивљујуће имати висок просек, али много је важније владати оним знањима и вештинама које су неопходне за каснији рад. А по старом систему школовања у Србији, разлика између онога што се учи на факултету и онога што је неопходно за бављење неким послом била је не тако мала...

Enea

^(za bredov post) upravo u tome i jeste problem. uskogrudnost. kao i test na kome treba da zaokruzish jedan tachan odgovor, a svest ti govori da svaki od odgovora moze da bude tachan. ok bi to bilo, ali ja volim da razmishljam, volim da povezujem ne vezano za to da li ja umem da bubam i imam li odakle.
dakle, tema ovakva treba da ima shirinu.

e sada, shta je tema.. koliko puta su me nazvali ponavljachicom? milion. ko se od tih istih ljudi zapitao koliko je ljudi iz moje generacije i koliko puta istu godinu roknulo na samo jednom ispitu? niko. a takva rokada je morala da postoji..
kvazi elita: da! ko cje josh imati kesha da decu shkoluje, da prodaju sve njive, i stoku za shkolarinu.. ne znam, mislim da cje takvi biti primorani da napuste fax, a oni drugi, deca roditelja prodatih drzavnih firmi, takodje.. ko ostaje? privatni butikashi i ostali..
ono shto sam ja na svojoj g___ci osetila za sve ove godine, je neuravnotezeni kriterijum.. o chemu moze da se radi ako grupa u 10 h dobije desetke, a grupa u 14h ima jednog studenta koji je polozio?
kada smo kod proseka, od 24 ispita koje sam dala,  na dvadeset sam ostecjena za barem jednu ocenu.. to su oni ispiti koje sada posle toliko godina i dalje drzim u glavi, da li je onda u redu da dobijem 6, 7, ili 8? retko koji profesor nije sujetan, ali sujetu njihovu mozemo pomenuti u samo odnosu 9 ili 10? shta recji, ako uvid rada nije dozvoljen? shta kada ti iz chista mira ponishte praktichni? shta kada ti daju pogreshne, ili u nedovoljnoj kolichini analize.
jeste, boli, na pravdi boga kada te obore, a toliko sebe se ulozio u spremanje ispita... i onda chujesh shta drugi lupetaju i prolaze. ne lupetaju svi.
problem je SHTA NA NASHEM FAXU NEMA RAZLIKE IZMEDJU 6 I 10. sve mora da se zna za prolaz. sve.

dobri i loshi struchnjaci: da.. koliko je moje znanje iz svih ovih nauka primenljivo u praksi? nije uopshte. ono shto bih ja volela da radim, ovde nemam gde, niti na chemu.. sve ostalo, da li cjemo biti dobri ili losi zavisi samo od firme koja cje nas za dalje obuchiti nekim novim trikovima.
a za ostalo: vecj rekoh, apoteka u liliju 2 ribe za pultom se raspravljaju o tome kako se pishe H20!! ODLEPILA SAM, I IZLETELA NAPOLJE. koju one usmenu napomenu mogu da daju pacijentu? mogu njihovim diplomama bulju da obrishu. eto.

i ne nalizite se prozvanim u onome shto ja napishem.
zashto pominjete da cje tema da gori?
ovo je forum. na njemu treba da razmenjujemo mishljenja, da radimo zajedno, da se unapredjujemo..



@darusaz
nemoj pliz o Shvedskoj, daleko smo mi od nje

darusaz

 :pljes:
Ово се зове бити конструктиван.

Quote from: Enea on 05-12-2007, 13:23:32

problem je SHTA NA NASHEM FAXU NEMA RAZLIKE IZMEDJU 6 I 10. sve mora da se zna za prolaz. sve.

i ne nalizite se prozvanim u onome shto ja napishem.
zashto pominjete da cje tema da gori?
ovo je forum. na njemu treba da razmenjujemo mishljenja, da radimo zajedno, da se unapredjujemo..

Enea

Quote from: cvjetic on 05-12-2007, 10:03:57
da li stvarno mislis da je svejedno da li je neko prepisao farmakologiju,nije znao da je bekne,i ne zna ni dan danas,ili je ucio,radio,naucio,i sad je zna?
to JESTE bitno za nas posao,i tu je razlika izmedju dobrog i loseg studenta na kakvog ti mislis!
a osjecam da je sve ovo poteklo od prosjeka iznad 8...

vidi sada i nju?
zar je samo farmakologija bitna u tome shta cjesh poneti sa fakulteta?
ok, razlichiti smo..

shta recji o bojenim reakcijama.
shta?
gde se to josh uchi?
jeste bitno je da li je osam ili nije.. zashto ako znam hromatografiju u sitna crevca, a bojena reakcija je e nije roze nego je pink, oduzela -5 poena, pa ti sada kao imash loshu ocenu, i kao nemash pojma o tome i nikada necjesh raditi analitiku lekova.. a videh u galenici, rade samo variranje mase sadrzaja. jadna smo mi Srbijica.

Weishaupt

Kada sam pisao o tome kako se u Galenici pere masina za tabletiranje po zavrsetku jednog proizvoda, ljudi su mi rekli da sam lud.E pa moj kolega radi u jednoj drugoj firmi, i kod njih se po tabletiranju masina rastavi i kontaminirani delovi idu na ciscenje, koje podleze iso standardu. A to u galenici nazalost video nisam, osim nekih tetkica koje su nekim krpama to pajale.

Upalite malo mozak i razmisljajte logicno. Mi negde i nemamo udzbenik, pa kada nam profesor kao odgovor na nas odgovor kaze da nije tacan i da je nesto srugo, i da treba da zagrejemo stolicu,a jesmo, mi nemamo nasta da se pozovemo.Ovako bi bilo, izvinite molim, ali evo vi ste tako napisali u knjizi.PA sta bude bice.

Adonis_Vernalis

Nemojte me, ali nemojte, vuci za jezik. Umoljavam vas!

millyy

Ma ljudi, svi smo mi isti, svi smo mi samo studenti medju kojima ima maleckih razlika!   :ziveli

Enea

da i svi mnogo radimo, a dogodi se i da nekada znamo manje ili vishe od drugih.
mene samo testovi nerviraju.
verujem u to da su novonastale promene na faxu chudo u koje niko nije verovao.
i bolje je. skroz.

ali mnogo je bzveze kada se dve cjurke zaposlene u apoteci raspravljaju kako se pise voda.