Organska hemija I

Started by hulio_salinas, 04-10-2006, 20:38:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pereca

Hocu, hocu.
U cetvrtak se vidjam a profesorima, pa cemo razgovarati o tome

pipi_duga_carapa

ja samo prenosim sta nam je ona rekla ... da jedva stize i da sastavi ta predavanja ... tako nekako ...

mislim da bi nam iz organske bilo izuzetno korisno da nam da nekako ta predavanja, da bi mogli bolje da se usredsredimo na samo predavanje, a ne samo na prepisivanje ... pogotovo kada objasnjava nesto sto do sada nismo radili-pominjali ...

hulio_salinas

ako neko dodje do predavanja, neka bezuslovno postavi download link... to nam je potrebno kao hleb...

pereca

Razgovarala sam sa profesorom Vladom i on je rekao da slobodno mozete da koristite proslogodisnja predavanja koja se nalaze na sajtu fakulteta.
Vecih izmena nece biti, a te male izmene mozete da dopisete na predavanjima.
Uzgred, on mi rece da vas je o tome vec obavestio i cudio se sto tragate za predavanjima, a imate ih na sajtu.

hulio_salinas

ne znam da li neko zna koja su predavanja na sajtu fakulteta... za sve one koji ne znaju:

Organska hemija
====Organska hemija MB
ugljeni_hidrati_MB   
stereohemija_MB         
heterocikli_MB
====Organska hemija II
heterocikli
ugljeni hidrati
stereoghemija
====Odabrana poglavlja
IC
drug design
asimetricne sinteze

sta od toga mi radimo? sta je od ovoga prof predavala? i kada?

:][ :][

pereca

Ok, Ok..
Samo prenosim sta mi profesor rece.
Bicu slobodna da ga ponovo posetim  :>

Bred

Zar I godini ne predaje samo prof. Zorana?

pereca

Da, ali me uputise na prof. Vladu.

lycos

meni je organska spansko selo!!

zoe

Хулио, та поглавља која си навео су градиво орг2, за нас по старом систему. Исто важи и за МБ. И то су предавања проф. Владе.

alexa

hej,ljudi,sta mislite o knjizi iz organske
hoce li je neko uzimati i koliko je pametno koristiti je

Bred

@alex- http://www.farmaceuti.com/forum/index.php?topic=2504.0